wtorek, 9 września 2014

KUCHNIA AZJATYCKA

Witam,

Mój post nawiązuje do LIDL'owskiego Tygodnia Azjatyckiego. Moja przygoda z kuchnią azjatycką narodziła się 2 lata temu i tak szybko jak się narodziła, tak szybko i zniknęła :)

Ku rozkoszy mojemu ukochanemu ugotowałam ryż z warzywami po chińsku... Z tego dania najlepszy był ryż :) Narzeczony od razu wiedział, że warzywa chińskie to mix warzyw pochodzących z zamrażarki supermarketu... tak czy siak od tamtej pory nie próbowałam naprawić swojego błędu.

Aż do wczoraj :)

Lidl zachęcił mnie do skorzystania z ich promocyjnych cen na artykuły azjatyckie.
Wybrałam się do sklepu i kupiłam:


  • kiełki fasoli mung 
  • pędy bambusa
  • sos słodko kwaśny
  • sos sojowy
  • ocet ryżowy
  • ryż do sushi
  • nori
  • imbir 

Dodatkowo dokupiłam pałeczki chińskie i  5 opakowań różnych nudli :) Warto skorzystać z takich akcji promocyjnych :) Ceny - rewelacja !

Nigdy nie kupię warzyw chińskich mrożonych.

Podstawą tych warzyw jest nasza włoszczyzna :) Warto zauważyć, że musi być pokrojona w cienkie słupki.

Mieszanka warzyw azjatyckich :

  • por
  • marchew
  • seler
  • pietruszka
  • kapusta pekińska
  • papryka kolorowa
  • grzyby mun 
  • kiełki fasoli mung
  • bambusy 
To wszystko podsmażając na patelni z dodatkiem sosu sojowego, soli, pieprzu, imbiru i curry tworzy pyszną mieszankę warzywną do ryżu czy nudli :) Jak lubisz mięsko, można wcześniej podsmażyć kurczaka lub wieprzowinę :)

Tak, więc podekscytowana faktem, że to wcale nie trudne. Wpadłam na pomysł zrobienia własnych sajgonek ...

Przepis na sajgonki :)

Uwielbiam też sushi, więc niedługo pojawi się również wpis o japońskim przysmaku :)

Zachęcam do korzystania z takich akcji promocyjnych oraz do wyszukiwania nowych smaków !

Pozdrawiam,
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz